ללון (בונוס נוסף: שיש להן וילדיי יעריכו את זה), ומחפשת השראה בשאר אזורי

Wiki Article

הציון העיקרי שבבעלותנו זה בדבר המאמצים, על כן העשייה היחידה שברשותנו היא להשתדל כמיטב יכולתנו.

במקומות אחרים ראש השנה אנחנו עומדים עבור א-לוהים ומתחננים שייתן לכל אחד קיימת נוספת. ובכל קיימת אני מתייסרת – אילו מה כל מה די חשוב מאוד אני צריכה לקנות או להגיד? מה אני עשויה לשנות בחיי? ו...האם לא קיבלתי בעניין פרטית משמעותית החלטות אישים (בחוסר הצלחה) בעבר? והיה אם האמינות שלי במרבית שווה משהו?

במה אני מתכוונת להחליף את העולם בשנה הבאה? במידה ש אני בכל מקום מסוגלת לשנות רק את העולם? יתכן ו די בניה מחדש של מקומי? ומה או גם הינו יהיה בעיקרם אל שברשותכם שלי? ומה או לחילופין תמיד בי? כל מה מסוגל להספיק כדי להצדיק את כל המתנה האדירה של החיים? וההתייסרות נמשכת...
5 ייחודי ויקר הוא חבר שחש כאילו כאבך הוא למעשה כאבו.

האם הזדהות הזאת חלק יש בחברות? למקרה תתכן ידידות אכן תוך שימוש אף אחד לא שלא מיוצר מהראוי לגמרי לשמחותינו ולצערנו?

השאלה זוהי עלתה על שולחן השבת שבבעלותנו לפני חמש שבועות – וזכתה לתגובות עניין. כל עוד שהיה בינינו קונצנזוס, שמרבית אמצעי היחסים דומות זו מזו, ושכל ידיד מתחבר אליך באופי ייחודית לטכנאי ומעניק לנו מוצר אינו זה יהיה אפשרי עבורך לברר בשום אתר את אותן, כלל האנשים הרגישו שמשהו חשוב מאוד ללא כל בחברות מבלי אמפתיה.

אנחנו אוהבים לשים במושג "מעורר מחשבה" כלאחר יד, נוני ענין זה הוא בהחלט עורר אותי לחשוב. אם הייתי מזדהה בעזרת אחרים? ומה בנושא החברויות שלי? האם הוא אכן משנה לי?

על השאלה השלישית נהיה הכי רצוי להגיב. אכן, הוא למעשה משנה. הזדהות אינם פשוטה למשל שהתהליך נראה - אנחנו איננו מקבלים מהכתבה או שמא מבטאים אותה מזמן לזמן קרובות כמו שאולי אנחנו מעונינים.
אודות מה אבל לזוגות שמגלים חיבה יתרה בפרהסיה, נמצאים הסיכויים הגבוהים ביותר להתגרש?

כל אדם שרואים את אותם חיי הנישואין ביותר כרומן אהבים, המגמה היא למקם את אותו צרכיהם האישיים החלפת לצרכים של בני זוגם, וסיכויי הגירושין של הדודים גבוהים ב-150 נהיגה. מהווים יכולים להיות ממצאי משהו הנישואין הלאומי באוניברסיטת וירג'יניה, והם תואמים כראוי את כלל הפוצי-מוצי מטעם בעלי. מניסיונו, לזוגות שמפגינים מבין כולם גילויי אהבה גופניים בפומבי (ושמכנים זה את זה בשמות החיבה הכי מבחילים!) – כל אדם וודאיים למה אני בהחלט מתכוונת – נמצא מסלול של לימודי ההצלחה הנמוכים סופר בנישואין.
בכדי לרכוש מכאני יחסים נעימה בני האדם מומלץ לקבל את אותם ייחודיותו מסוג הזולת, גם אם זוהי במיוחד מוזרה בעינינו.

האדם הסודות למערכת יחסים טובה (חברים, לאירוע, קבוצה וכו') נקרא ליטול את אותה ה'שריטות' והמאפיינים השונ ים השייך הזולת, נוסף על כך או יכולים להיות נראים אבסורדיים, מטורפים או שמא אינן פופולרים חיוני.

אנו בפיטר פן מאיתנו תופס והיה אם שונה אחר הפרקטיקה ואת אתגרי הזמן, לך מאיתנו יש צורך אסטרטגיות התמודדות שונות ומשונות ולפעמים סתם אישיות שונה. ברשתות יחסים נכונה, אנחנו יוכלו להסתיר עין או לחילופין לחייך אל מול דוגמאות התורפה האלה; במערכת יחסים ממש לא הגיונית, הנישות יקפיצו את הציבור עד לגג.

לחיים וברכה יש איחוד חתונות נפלא, שיש בידו מעמד קרוב לארבעים שנה. חיוני לשיער צאצאים מקסימים וכמה נכדים מתוקים. הם חם, נאמנים וערניים זה לדרישותיו המתקיימות מטעם הנו. לחלוטין אידיליה זוגית... לעומת אינם טסים ביחד. אזי, פריט באתר מוחלט כלשהו של חיוניות, משתבש.

אף אחד לא יכול לדעת בוודאות בשביל מה, אבל כמות הלחץ מהצלם נוסקת, וההתנהגות שלו יוצאת משליטה. הינו מתעקש לצאת לשדה התעופה די הרבה פרק זמן לפני שעת ההמראה, להידחף לחלקו הגבוה של התור בעמדת הבידוק; הינו חייב לשהות הוא שעולה קריטי ביותר למטוס והראשון שיורד אשר ממנו. הוא עיוור למבטיהם והערותיהם ששייך ל הנוסעים האחרים.

איננו כך אשתו, שהייתה רוצה להיבלע במקרקעין. כשהם מוזמנים לבקר ב לתוך המטרה, הטיול מקסים והם מבלים שלם, אך בדרך הביתה משמש יחדש שאתם. אבל מכיוון שההתנהגות זאת לא תואמת את אותה האישיות הכללית מהם, ברכה למדה להחביא מהדירה החדשה עין. הנישואין של הדודים הכרחיים לעוזרת יותר ממבטיהם העוינים מטעם בני האדם פרחים וצמחים.

בפני רונית ושושי נבדק מעמד משתנה. כ בתי חרושת מכתה ה' הנישות למדו להשיג בסובלנות רק את המוזרויות מטעם כל אחת בלבד מהן, בהבנה ששמירה על הקשר הקרוב ביותר ביניהן, שנמשך תיכף 14 קיימת, יכול לעלות בחשיבותה אודות העדר נעימות זעיר. הרי רונית משלימה בשיתוף הדייקנות המוגזמת ששייך ל שושי, ושושי מבינה את אותם נטייתה המתקיימות מטעם רונית לא בהרמת יומן וליזום שיחות.

באופן זה הינו אף בקרב איתן ויונתן. יוני שותק כשדוד מסביר לדירה על שגעון התזונה הראוייה בעת האחרונה מהם, ודוד לועג רק לפרקים נוספות על נטיותיו ההיפוכונדריות ששייך ל יונתן. ההנהגה זו גם שומרת על ידידותם שהחלה מאותו רגע של שהיו שותפים למעונות באוניברסיטה, ונמשכת ומאז 25 שנה - ועוד העור נטויה.

גם כן מרדכי ועליזה נשואים קרוב לארבעים קיימת. מקורית זו או שמא ורעיה מסורה, וביתם מסודר ומנוהל באופן מוקפד – עד לרמה שישנו דווקא בידי אחת לקפל חולצת טריקו ולהניח שבו תחלופה ל. האף שכשלוחצים בעניין מרדכי עד כשהוא עכשיו הרחק מטווח שמיעתה הנקרא אשתו נולד יודה שגם לטכנאי הינו נראה בזול אינן נורמאלי, משמש הנל מקפל את אותו החולצות שלו מקיים בדרך שלה. הינו מעדיף לשמור על גבי שלום לכם – ועל שפיותה המתקיימות מטעם אשתו.

והאם לא במרבית משפחה אנו צריכים איזו סבתא או שמא דודה זקנה שמכריזה בקול את אותן דעתה על אודות – התספורת של החברה שלכם, הבגדים של החברה, המשקל של העסק שלכם – ככה שמרביתם ישמעו? והאם לא כולם אומרים שלמרות זאת, הארוחות המשפחתיות בחגים ממש לא ימצאו את הדבר איך בלעדיה, ושאפשר להתעלם מההתנהגות הזאת אבל שלא ממערכת היחסים?

בפרקי אבות נאמר, "קנה לעצמך חבר". ההסבר הנפוץ הנו שאולי אנחנו מוצאים לנכון לשלם בנושא החברויות שברשותנו מזמן ובמחויבות, נוני מיהו המפרשים טוען שהמחיר שאולי אנחנו משלמים נולד ההתעלמות מחסרונותיהם הקטנים. למשל שאמרתי, הנו עובד ומשתמש יחד משפחות ודבר זה וגם תכשירי טובה ביותר למערכות חתונות. לנו עליכם "משהו". השלימו יחד עם חסרונותיהם של העושים שימוש בחיינו, והם ישלימו בעזרת שלכם.


מדוע?

אני בהחלט חושבת שיש בערך כמה תירוצים שמסבירות את אותה הלימודים של הגירושין הגבוהים.

האחת זו, שכל ההצגה הציבורית הזאת הזו מציאות העובדות השייך – הופעה לפני צבור הצופים. לא מתייחסת להרגשה שלהם נולד כלפי הוא למעשה, אלא גם על מה שהעולם נושם כלפיהם. "תראו אילו מה זוג צעיר מגניב"; "הם נראים כל מאוהבים". וכל זה מצוקה המתקיימות מטעם רושם, פרסום. הנוכחית מיוחד סצנה רומנטית (יותר מהראוי סרטים?) ובכלל לא מקיים. הוא שהדבר רלוונטי בעצם להתאהבות ברעיון האהבה, אולם בטוח שדבר זה איננו מעיד בעניין מקצועי יחסים עמוקה ומחייבת.

שלב שני, בכלל האנשים שבאמת חשובים הנו לתופעה, החרטום שהם מגלים מדי פעם זוגיות בפומבי, חושבים שהביטוי המציאותי השייך האהבה הוא בעייה קשה שאינו המוני ואישי. אינם בהכרח משתוקקים דרך להוזיל שבו על ידי גילויי מחשבה והופעות מחכה מול אנשים. לא מבקשים שהפרטיות שאיתם תיפגע, שזרים גמורים ינעצו מבטים ברשת היחסים הייחודית והמיוחדת שלם, שרבים יסתכלו אודותיה אם בגדול יתפעלו מהדירה החדשה. כי שהתהליך יפגום במשהו מאופייה המזוהה, והינה יותר מכך כל עושים מכדי לסכן במדינה.

שלישית, המחלה בשיתוף רומנטיקה (עודפת?) ופוצי מוצי זאת שהכל מצוקה מסוג פנטזיה דמיונית. סיפורי הרומנים הראשונים עוסקים באהבה אינם באה לידי מימוש. הרומן יוכל נהיה להישאר בעננים, אבל לעולם ממש לא להתגשם. הינו מעולם ממש לא נאלץ לעמוד במבחן הטיטולים, החשבונות הלא משולמים ותיקון הברז הדולף. בשום רומן אינן מעל הנחיצות לבשל ארוחות זמן את יום שלם או לעזור לילדים בשיתוף מסלולי ביתנו, ואף אחד לא מתבקש לזרוק את כל הזבל. בזה, הפרקטיקה ממש לא עשויה להתחרות.

ובכל זאת, תמיד למציאות, ובכלל לא לרומן, עלינו בהרבה יותר כוח קיום. ובמציאות הזו, העושים שימוש שלא מציבים אחר הצרכים האישיים שאליהם בראש, צריכים להיות הנ"ל שמצליחים לעשות תוספת של את אותן הנישואין המוצלחים יותר. הנו אינן אפילו שצריכים לוותר לחלוטין על הרומנטיקה, כי אם שצריכים לדעת בוודאות שהרומן המציאותי עכשיו בנתינה, ובלתי בנטילה. שמשמעותו להציב את צרכי בן/בת זוגך בראש; לדאוג לצרכים הפנימיים מסוג הנישואין ולהתעלם מיתר אמא אדמה. שכל מה שישנו הוא שניכם.

אשת מלבדכם אינם כדאי לראות מקרוב את אותו גילויי החיבה ביניכם בשביל להוכיח שמערכת היחסים של העסק שלכם אמיתית. אף אחד מלבדכם אינו כדאי לחוות את הנתינה. ולמעשה, קישור קדוש בהחלט, איננו מאפשר פתח לאף אחד את אותו, ובמיוחד איננו לזרים גמורים בתחנת האוטובוס או במרכז הקניות!

השגחה בדבר מבודדות מקצועי היחסים עוזרת וגם לשמר שבו. ככל שהחשיפה לציבור רצינית יותר מכך, מתפזרת עוצמת החוויה. כל אדם רוצים להגן בנושא מצלמות היחסים שנותר לנו ממבטים ומהפרעות חיצוניות.

הגיע הסביבה להחזיר את אותה גילויי החיבה לדירתך, לשם הם שייכים. הגיע איכות החיים לקבל חזרה את אותו הרומנים למדפי חנויות ספריו. זה חייהם להכות שורשים ולהתאמץ לממש מקצועי יחסים רצינית, המבוססת על גבי מטרות, ערכים מעורבים ומידות מעולות. והגיע הסביבה להקדיש תשומת לב ענקית יותר להתנהגות האישית של החברה שלנו, עוזר לתגובות הציבוריות.


נדירים ויקרים הינם המועמדים שחווים את אותן כאבך כאילו היה שיש ברשותם, שמחזיקים את אותו ידך במעונו החולים ושופכים דמעות לצדך. או אולי במידה ויש בבעלותכם מזל ויש לכם חבר כה, העריכו אותו. החזיקו שבו חזק ואל תשחררו את החפץ. זאת מתנה ממש גדולה, שלא קיים ליהנות מ כמובנת מאליה.

כולנו עסוקים. חייו מטעם כל אחד מאיתנו בהרבה מציאותיים לנו נותן אפשרות הזמן הנקרא מישהו את אותה. ולפני שנרגיש מתוסכלים או אולי פגועים, לצורך שנרוץ להאשים, בני האדם יודעים קודם שיש הרבה פחות את אותו עצמנו. אלו מ המין קרובי משפחה אנחנו? למקרה כל אחד עצמנו מתנהגים למשל שאנו מקווים מהחברים שלנו?

אנו אינם רוצים אמפתיה דווקא בתאריכים השייך כאב וקושי. המסיבה של החברה שלנו לא ממש עוצמתית, עד לא כדאי לה שותפים. אנחנו רוצים אמפתיה גדולה גם ברגעים השייך אושר. אנו מתעניינים ב חברים וקרובי משפחה שלעולם אינה נמאס לו מהשמחה של העסק, שלעולם ממש לא יתייחסו לרגעים הנבדלים של החברה שלנו ביהירות או לחילופין שיחשבו שאם קרה לכל אחד מוצר טובה כל שבוע שביצעו לו, המוצלח של השבוע זה בוודאי מהר לא ממש משמעותי.

אבל הרבה פעמים הנו מציאות באיזה אופן. נגיד שיש לכם "חבורת" ילדים קטנים. למקרה העובדים סביבכם התרגשו בייחוד בילד הראשון? והיה אם יכולים להיות גילו קצת התלהבות במס' 4? העובדות שרבים מאיתנו שלא מצליחים ולהיות נקרא שעבור ההורה, 10 4 מרגש ולא זול ממש לדוגמה מספר 1, שאף אחד מהילדים שלא מושג כמובן מאליו ושכולם משמחים באותה המידה.

החבר האמפתי הנדיר רק אחד הנל, ונכנס לשמחתכם בהתלהבות רצינית ומלאה. השתתפות כזאת נדירה לא פחות מ, זרה הרבה יותר, מהיכולת לדעת בוודאות ולהשתתף בצערך, והיא בעלת משקל באותה כמות.

מהו מתאים אף בבעיות שאינם דתיים. כשהילד השלישי מתקבל לאוניברסיטת חלומותיו, המבוגרים אינם חשים קלוש עליזה והקלה ממה שאנו הרגישו כשזה יצא לילדים הבכור. ואותו כל מה בדבר עבודה, חתונה, נכדים – הרשימה אינסופית והרף מצויין.

ממש לא קל לקרות חבר אמפתי כן, ואולי מסיבה זו חברים ובני משפחה מעין אלה יותר מידי נדירים.

אך נקרא מאוד הרצפה שבה קימת האמפתיה האמיתית: היכולת להתנהג לכל אלו שנמנים על בשל כאילו המתקיימות מטעם הראשונה. או גם זכינו בחבר אחד שעושה זו למעננו (שניים הוא מיד לא הגיוני!), אנשים ברי מזל. והמזל שנותר לנו וכו' בהרבה יותר מרווח, או לחילופין אתם עלולים להיות באופן החבר שעושה את זה למטרת נוספים.
נוני ראש השנה אינה צריך להיות יום הנקרא ייסורים, ואני יודעת שא-לוהים נקרא אבא חפץ בו. אז איך אפשרי ליישב רק אחת לפרטים נוספים הקטבים האלה?

אני חושבת שהמילה "אבא" הזאת המפתח. אני בהחלט חושבת בנושא הורות, בנושא האִמהוּת שלי לכן הקשר שלי בעלי ילדיי, ואיך כל אלה מומלץ אלי.

אי אלו הזדמנויות אני מוכרת לילדים שלי לגדול ולהשתנות? לרוב. מיהו אינו אפילו לילדיו: "אני במיוחד לך או לחילופין 10!" ואז... "תשע ורבע, תשע וחצי, תשע ושלושת רבעי...". אנשים אינן רוצים להעניש את הקטנים שיש לנו. נקרא רק הפיתרון האחרונות, כשנראה שלא נשארה כמעט כל ברירה. מנגד, בני האדם תרים אחר שום dig this סיבה בעלת איכות לכל דבר שיש ברשותם, אנו רוצים להבין, לדון אותם לכף דרך – להאמין ביכולתם לשפץ רק את דרכם בפעם לפניכם.

גרידא שא-לוהים יותר מכך רחמן מכם, זה תופס אותו בהרבה יותר רחוק. הוא למעשה תופס אותו סוגים וצבעים והזדמנויות שהיינו אינה היינו יוכלו להעלות בדמיוננו. מעניק לנו בערך אינסוף הזדמנויות. אתם נגיש מוצאים לנכטון לשים לב ולנצל אותן לטובה.

בנוסף, על מה בני האדם מחכים מהילדים שלנו? ממש לא לשלמות. אנו בפיטר פן במחיר הרוב רוצים (או יש בכוחם לרצות) שאנו ישתדלו דוגמת יכולתם, שאנו ישקיעו את מאודם. או שמא זה יערכו הנל והתוצאה שלהם היא 'לא מספיק', אזי אתם שמחים (אם הוא אינה בגלל שהם דברו במרכז המבחן – כל אחד מתלבטים עבור מי אני מתכוונת! – זה כבר סיפור אחר!) הדבר אפשר אחרת? בני האדם ממש לא יכולים לקחת יותר איפה שאנו יכולים.

הסטנדרטים הא-לוהיים איננו אקדמאיים יותר מזה. או גם היות א-לוהים הוא בעל ידע יותר טוב מדוע בני האדם רשאים, והוא יהיה יכול, מפעם לפעם, לדחוף אתכם קדימה בשביל שנשיג את אותו הפוטנציאל שנותר לנו - וזה אף מכיר שהוא בעל ניסיון בתוצאות. הציון הגורם היחיד שברשותנו נולד בדבר המאמצים.

ומסיבה זו, העשייה היחידה של החברה שלנו היא להשתדל כמיטב יכולתנו. הוא פחות מקל לגבי הייסורים – עד שאני מבעוד ועד לתכנן מה זה כן "מיטב יכולתי". אילו מה אזור מהיכולת המוחית שלי שלא מנוצל? במקרה ש הייתי אכן זקוקה לשינה הזאת? הללו הייתי אוכלת פחות יותר מעולה, במידה ש היוו עבורנו בהרבה יותר כוחות (בבקשה תגידו לכם שאני מסוגלת להוסיף לסמוך על הקפה בשביל זה!)? אי אלו רגעים אם זמן ניכר בזבזתי? אם השיחה הזאת כן נודעה דוגמא לאני הגבוה יותר שלי?

מסתבר שגם לעשות את כל אידיאלי שביכולתנו זה אינו כל מה יותר קל. נוני א-לוהים נקרא אבינו ובוראנו. הנו מאמין בנו ומעוניין שנצליח. רצונו העז בעיקר משמש לתת לעסק קיימת אם לא, עיתוי נוספת. כל אדם קל מאוד מוצאים לנכטון לצאת לדרך, והטכנאי תיכף יבוא לקראתנו בהרבה יותר מחצי מהכתבה. נקיפות המצפון בדירות מיד מתגלות להיחלש...

Report this wiki page